• Opzeggen bij FC Tilburg

Via dit online formulier kunt u zich uitschrijven als lid van FC Tilburg. Vul onderstaande gegevens volledig in en klik op verzenden.

Aan het einde van het seizoen heeft u als lid de mogelijkheid om het lidmaatschap op te zeggen. Dit moet vóór 1 juli plaatsvinden. Op 1 juli moeten wij namelijk onze leden weer aanmelden bij de KNVB als lid van FC Tilburg voor het nieuwe seizoen. De KNVB brengt voor het lidmaatschap kosten in rekening. Daarnaast maken wij als vereniging kosten om u in onze administratie te handhaven. Mocht het daarom voor komen dat u als lid vergeten bent uzelf of uw kind uit te schrijven voor de uiterste termijn van 30 juni, dan brengen wij u Euro 50,00 in rekening voor deze kosten.

• Uitschrijven bij FC Tilburg